söndag 12 september 2010

Skvaller från en läsare

Många frågar mig varför jag skriver om samma hela tiden, jag har gett er chansen att skriva olika bloggare eftersom jag inte vet alla hästbloggar i sverige?
Sen om Lovicious, för det första så tycker jag inte ens att det är en hästblogg, hon tjänar bloglovin besökare genom sina tävlingar som hon får sponsrat av sin dunderrika mormor.Och om jag ska vara ärlig så är det nog den tråkigaste blogg jag någonsin läst.

Men i alla fall, har fått in ett skvaller om Tävlingsryttaren.
Hon la nyss in ett inlägg om någon som fejkade kommentarer ifrån henne.
Läsaren skrev att hon fått en kommentar från riktiga Tävlingsryttaren, och hon hade då skrivit "Du måste nog ta lektioner inom dressyren innan du börjar hoppa lite högre...".
Läsare som fick kommentaren kollade upp IP nummret och stämde bra överens med Mikaelas uppgifter.

Ja, Mikaela är den som kanske ligger bakom allt, vem vet..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar