lördag 11 september 2010

Vart vill du komma?!

Ridsportsskvaller, har man en skvallerblogg, måste man skriva skit om andra då eller? Jag har inte skrivit skit om någon, och kommer inte kränka någon i min blogg. Lägg ner din blogg med 15 besökare/dag du, gör det. Det är säkert inte för att du inte kan sova för att du skriver dumma saker om folk (som jag inte tycker du gör), utan det är nog för att du inte hittar något skvaller. Du tar alltid skvaller som är 10 år gammalt, som flera tidigare skvallerbloggar redan har lagt upp. Och som alla vet, liksom jätte enkla missar av bloggare, det är de enda du hittar. Jag har absolut inte problem med flera skvallerbloggar, jag för mitt, och dom andra sitt. Jag tycker det är roligt att skriva skvaller, det är så mycket mer än att bara besöka en blogg. Man lär känna bloggaren riktigt bra och jag har redan fått flera uppfattningar om söta bloggare, och endel idiotiska bloggare. Men det är inget jag skriver, eller hur?
Då kan du länka ett av mina inlägg där jag hänger ut någon?.. Nej eller hur, för jag har aldrig gjort det. Jag kör mitt race, och jag har kommit långt på det, och ska längre!

Bara ett svar på tal, så sluta vara avis och sköt ditt så sköter jag mitt och kör på mitt egna race.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar