fredag 10 september 2010

Schalalaaolsson i samarbete med...?

Schalalaaolsson har kommit ut med att hon samarbetar med hästsportbutiker och att hon tjänar pengar på sin blogg.
Men det konstiga är, samarbetar man med en hästbutik så visar med det. Tex. har en logga till hästsportbutiken i sin blogg. Annars är det långt ifrån samarbete. 
Troligtvis ÄNNU en lögn från hennes sida.
"Jag kan börja med att säga att jag har 2000 personer som klickar sig in och läser den här bloggen varje dag 365 dagar om året. 
Jag har sammarbeten med hästsportsbutiker och jag tjänar pengar på min blogg, hur får jag inte säga. Och inom en snar framtid kommer jag tjäna ännu mer, riktigt mycket."


Föresten, om du tjänar så "himla" mycket på din blogg, varför inte byta ut .blogg.se till din egen domän? Juste, här har vi tjejen med pengar.. Javisst ja, som tjänar RIKTIGT mycket på bloggen dessutom.
ELLER varför inte köpa RIKTIGA silvriga ridstövlar istället för att spraya dom silvriga.. ojojoj


WOW, om hon har 2000 besökare efter flera år, och tjänar lite, och jag har 1900 besökare på bara några dagar! Då måste jag vara miljonär om några år! Coolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar