fredag 10 september 2010

WOW

Hade 1934 besökare igår!
Glöm inte om ni vill skicka in skvaller så gör de till ridskvaller@live.se! 110 % anonymitet om så vill, annars kan man få en länkning istället :)


Sen en sak ska ni ha klart för er. 
Passar inte min blogg er, så läs den inte. 
Varför vräka ut elaka kommentarer när jag inte ens skriver om er eller något dumt?! 
Jag bloggar så länge jag tycker det är kul, och än så länge tycker jag det. Men med negativa kommentarer så funkar ingenting i mängden. Inte ens för er.


Kan även passa på att lägga in ett skvaller så att jag fyller ut inlägget lite ;)
Men i alla fall som vi vet är Schalalaaolsson väldigt vimsig. Hon har skrivit fel födelsedatum på Silvia en gång, inte nog med det. Hon har skrivit fel om sig själv också!


Såg detta på hennes Facebook, 1994, jovisst, Linn föddes 1995.
Bra koll, undra om hon glömmer sin sadel imorgon, IGEN?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar