lördag 11 september 2010

Skvaller i mängder!

Fick in ett skvaller, vet inte om du vill vara anonym men du gav inte med någon bloggadress eller dylikt så jag chansar på att du vill vara anonym, annars är det bara höra av sig, tack för skvallret!
"Hej! Jag har härligt skvaller! Du vet Johanna Grant? Hennes JW ridbyxor med John Whitakers autograf? Varje gång någon frågar henne "vart kan man köpa ridbyxorna?" då svarar ju hon typ alltid att dom inte tillverkas längre och så... Men nu har Linn Strelin lagt upp ett inlägg där hon skriver ut var man kan köpa dom.(hon har likadana)
Jag tror att Johanna bara är självisk, hon vill inte dela med sig av sin kunskap, och vill bara vara "bäst".
Sen har vi Linn, hon är nog som Johannas konkurent eftersom båda har skäckponnyer och tävlar LC/LB. Men Linn delar med sig av sina kunskaper och var hon köper sina saker osv.
Dock har jag ett skvaller om Linn! Utge dock inte vem jag är då får jag nog massa skit...
Jag brukar chatta med Linn på msn och hon har skrivit i sin blogg att hon aldrig kommer sälja sin nya häst Cappuchino "Putte", han är bäst osv bla bla bla... Men när jag chattade med henne sa hon att hon kommer att sälja honom om ett par år bara för att hon endast vill ha skäckar, hur illa är inte det då? Snacka om att hon går mycket på färgen!

Johanna Grant - http://johannagrant.shapemeup.se/
Linn Strelin - http://ztreliin.blogg.se/"

JAG kan passa på att säga att jag vet flera som tillverkar JW trousers, så dessa har absolut inte slutat tillverkas, kanske slutsålt hos JW's hemsida, men det finns massa mer som har dessa. Billigt dessutom! Typ 30-40 euro, ca 300-400 kr och inte 1500 kr som johanna grant tror ;) Ah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar