lördag 11 september 2010

Solitarymoment pik till PonnyochRyttare

Fick ett mejl från Solirarymoment, det stod såhär: (Dessa två har ett bloggkrig)
"haha, antar att bråket mellan mig & Lisa på Ponny&ryttare inte precis är någon hemlighet.
Och detta är väl inte direkt något skvaller, utan mer något jag noterat.
Lisas häst är riden i flera år, men vart är alla muskler?
Hon klarar inte heller av att ta någon kritik, och hör & häpna, hon rider sin häst på pessoa vid uteritter och försvarar det med "du vet inte hur min häst fungerar!!!"
Men roligast av allt:
För ett tag sedan sa hon att jag red dåligt (det kan noteras att tjejen aldrig sett mig rida, utan bara sett en 30sek lång supersuddig film där jag rider, och min häst var då riden i tre månader)
Men ojoj, inte är det väl min häst som blivit så dåligt riden att den måste longeras? Hon erkände ju till och med i sin egen blogg att hon inte kunnat rida honom i rätt form. Att hon säger att hästen är lättare att rida hästen i form när den inte går framåt visar även det att hon inte är kapabel till att rida sin egen häst. En häst kan inte gå i korrekt form om inte bakkärran är igång ordentligt.
Men ja, hela grejen med att hon förstört sin egen häst visar väl att hon inte är kapabel till att klara av den. Fy skäms säger jag bara.

Bestämmer du dig för att skriva om detta gissar jag på att du kommer att få stört mycket skit för det dock, Lisa gör ju minsann aldrig fel! (trots att jag bevisat att typ allt hon gör med sin häst är fel ovan)
/Emeli (http://solitarymoment.blogg.se)"

Klart jag publicerar det här, det är inte bara du som tycker det. Och det kanske inte är så många som vet att ni har ett bloggkrig, tack för "skvallret" Emeli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar